Cross

Változatos, izgalmas, kihívással teli

Cross edzéseinken az erőnléti, a funkcionális és a sajáttestsúlyos edzések elemeit valamint a súlyemelést ötvözzük. Ezek a magas intenzitású órák, 3-4 blokkból állnak: bemelegítés, gyakorlás, fő feladatok, levezetés, amiket az órák típusának/szintjének, és a résztvevők edzettségi állapotának megfelelően alakítunk ki.

A gyakorlatok, és a feladattípusok gyakorlatilag végtelen variálhatósága miatt sosem tartunk két ugyanolyan edzést. A kiírt feladatokat gyakran versenyszerűen egyénileg, vagy csapatban teljesítjük. A Cross edzéseinken garantáljuk, hogy minden alkalommal találkoznak a résztvevők olyan kihívással, ami kimozdítja őket a komfortzónájukból.

 

Cross edzések a Toto Sportban

Nemtől, kortól függetlenül minden érdeklődőt szeretettel várunk az edzéseken, az alábbi csoportokban:

- Cross Kezdő / Crosstraining: Kezdőknek kialakított, főleg saját testsúlyos gyakorlatokat tartalmazó óra. Kortól nemtől függetlenül mindenkinek ajánljuk.
- Cross Medium: Azoknak ajánljuk, akik a kezdő órákon már elsajátították az alapgyakorlatok helyes végrehajtását, és készen állnak magasabb intenzitású feladatok és edzések végrehajtására és a már súlyokkal végzett gyakorlatokra.
- Cross Hard: Azoknak ajánljuk akik a funkcionális edzés, súlyemelés minden alapját magabiztosan ismerik, és képesek/alkalmasak 1.15 perces edzésen kihozni magukból a maximumot.

- Cross Kids: Ezeken az alkalmakon a 6-14 éves korosztállyal foglalkozunk, ahol a hangsúlyt az alapokra, a saját testsúlyos gyakorlatokra, a technikák fiatal korban való elsajátítására és nem mellékesen a sport játékos megszerettetésére helyezzük.

 

Az edzések időpontjáról az ÓRAREND ÉS ÁRAK menüpont alatt találsz információt.

 

Toto Sport Team

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Az edzéseken mindenki saját felelősségére vehet részt, amiről egy nyilatkozatot íratunk alá. Ajánljuk, hogy vegyen részt rendszeres szűrővizsgálatokon, és kérje ki a háziorvosa véleményét, mielőtt intenzív sportolásba kezd.